- O OBČINI
- OBČINSKA UPRAVA
- ORGANI OBČINE
- E-OBČINA
- NOVICE IN OBJAVE
- KONTAKTI
- TURIZEM
Občina Idrija na podlagi Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/18, 79/18 in 78/23 – ZORR), Uredbe o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 31/18), Obligacijskega zakonika (Uradni list RS, št. 97/07 – uradno prečiščeno besedilo, 64/16 – odl. US in 20/18 – OROZ631) in 23. člena Statuta Občine Idrija (Uradni list RS, št. 75/10 – uradno prečiščeno besedilo, št. 107/13, 13/19, 202/20) ter na podlagi 19. člena Odloka o oddajanju poslovnih stavb in poslovnih prostorov Občine Idrija v najem (Uradni list RS, št. 62/18, 184/21 in 63/23) (v nadaljnjem besedilu: Odlok)
o b j a v l j a
1. Od 157,42 € za dejavnosti iz 1.skupine,
od 188,90 € za dejavnosti iz 2.skupine,
od 377,80 € za dejavnosti iz 3.skupine,
od 472,25 € za dejavnosti iz 4.skupine.
2. Od 567,49 € za dejavnosti iz 1.skupine,
od 680,99 € za dejavnosti iz 2.skupine,
od 1.361,97 € za dejavnosti iz 3.skupine,
od 1.702,46 € za dejavnosti iz 4.skupine.
3. Od 435,84 € za dejavnosti iz 1.skupine,
od 523,00 € za dejavnosti iz 2.skupine,
od 1.046,01 € za dejavnosti iz 3.skupine,
od 1.307,51 € za dejavnosti iz 4.skupine.
Izhodiščna najemnina je določena skladno s 33. členom Odloka. Vrednost najemnine se valorizira s stopnjo spremembe cen na drobno v Republiki Sloveniji. Davek na dodano vrednost se, skladno z 2. točko 44. člena Zakona o davku na dodano vrednost (Uradni list RS, št. 13/11 – uradno prečiščeno besedilo, 18/11, 78/11, 38/12, 83/12, 86/14, 90/15, 77/18, 59/19, 72/19, 196/21 – ZDOsk, 3/22, 29/22 – ZUOPDCE, 40/23 – ZdavPR-B in 122/23) ne obračunava.
Ponujena mesečna najemnina ne sme biti nižja od objavljene izhodiščne najemnine.
Najemnik nepremičnine mora plačati najemnino za tekoči mesec, kot bo določeno z najemno pogodbo. Najemnik bo dolžan poleg najemnine plačevati tudi skupne in individualne obratovalne stroške kot je dorečeno v najemni pogodbi.
Varščina:
Višina varščine je 10 % izklicne mesečne najemnine. Varščino se vplača na TRR štev.: SI56 011000100003638, sklic: SI00 - datum, pod namen »Varščina«.
Vplačana varščina se kandidatom vrne na njihov račun v 15 dneh po opravljeni izbiri brez zamudnih obresti.
V primeru, da uspeli ponudnik brez upravičenega razloga odstopi od ponudbe, varščina zapade v korist Občine Idrija.
Način oddaje ponudbe:
Udeleženci javnega zbiranja ponudb so lahko pravne in fizične osebe, ki opravljajo poslovno ali drugo dejavnost.
Pri javnem zbiranju ponudb ne smejo sodelovati cenilec in člani komisije ter z njimi povezane osebe.
Ponudnik ponudbo odda na Obrazcu 1, ki je priložen tej objavi. Obrazec 1 vsebuje ponudbo in izjavo ponudnika.
K zaprti pisni ponudbi morajo ponudniki priložiti še:
Rok oddaje ponudbe:
Rok za oddajo ponudbe je do vključno dne 18.12.2024.
Ponudbe se pošlje na naslov: Občina Idrija, Mestni trg 1, 5280 Idrija, z oznako »Javno zbiranje ponudb za oddajo poslovnih prostorov v lasti Občine Idrija v najem – ne odpiraj«. Na hrbtni strani kuverte je potrebno označiti polni naslov pošiljatelja. Zainteresirani prosilci pošljejo ponudbo po pošti. Če je ponudba poslana priporočeno po pošti, velja dan oddaje na pošto za dan ponudbe, medtem ko se pri oddaji ponudbe z navadno pošto, kot datum oddaje upošteva datum, ko razpisovalec prejme pošiljko.
1. Postopek izbire:
Javno odpiranje ponudb bo potekalo v petek 20.12.2024 ob 10.uri, na naslovu Mestni trg 1, 5280 Idrija, v sejni sobi.
Nepravočasnih in nepopolnih vlog se pri odločanju o oddaji poslovnega prostora ne bo upoštevalo. Komisija, ki jo imenuje razpisovalec, bo o izboru obvestila vse ponudnike najkasneje v 15 dneh po zaključenem razpisu.
Če bo ponudnik oddal nepopolno ponudbo, ki vsebuje vse sestavine ponudbe, ima pa pomanjkljivo dokumentacijo, jo lahko dopolni do odpiranja ponudb.
Merilo za izbor najugodnejšega ponudnika je višina ponujene najemnine.
Če je med prejetimi ponudbami več najugodnejših ponudb, komisija:
Postopki iz prejšnjega odstavka morajo biti izvedeni v roku zavezanosti ponudnikov na dane ponudbe, drugače javno zbiranje ponudb ni uspešno.
Če v postopku javnega zbiranja ponudb ni bila dosežena vsaj izhodiščna mesečna najemnina ali v postopku po petem odstavku tega člena ni bila dosežena vsaj najemnina, ki so jo v postopku javnega zbiranja ponudb ponudili najugodnejši ponudniki, javno zbiranje ponudb ni uspešno.
Komisija bo na podlagi proučitve utemeljenosti pravočasnih in popolnih vlog, izbrala najugodnejšega ponudnika, ki bo izpolnjeval vse razpisne pogoje. Z najugodnejšim ponudnikom se sklene najemna pogodba v roku 15 dni po izbiri.
2. Rok veljavnosti ponudbe:
Rok vezanosti na dano ponudbo je 90 dni od oddaje ponudbe.
3. Javna objava:
Javni razpis je objavljen na spletnih straneh http://www.idrija.si in http://www.komunalaidrija.si od dne 27.11.2024.
4. Informacije:
Vse dodatne informacije in razpisno dokumentacijo lahko dobite na sedežu družbe Javno podjetje Komunala Idrija d.o.o., Carl Jakoba 4, 5280 Idrija, e-naslovu: nina.rzek@komunalaidrija.si oz. telefonski številki 05 372 72 06 (ga. Nina Ržek), vsak dan od 8. do 15. ure ali na spletnih straneh http://www.idrija.si in http://www.komunalaidrija.si.
Ogled poslovnih prostorov bo možen v času trajanja te objave, po predhodnem dogovoru na zgornjih kontaktih.
5. Ustavitev postopka:
Župan ali komisija s soglasjem župana, lahko do sklenitve pravnega posla – najemne pogodbe, postopek oddaje v najem brez obrazložitve in brez odškodninske odgovornosti ustavi, pri čemer se plačana varščina najugodnejšim ponudnikom vrne brez obresti.
Št.: 3521-3/2024-20
Datum: 27.11.2024
Župan
Tomaž Vencelj