- O OBČINI
- OBČINSKA UPRAVA
- ORGANI OBČINE
- E-OBČINA
- NOVICE IN OBJAVE
- KONTAKTI
- TURIZEM
Prihodnji teden bo Geopark Idrija na spletnem dogodku podelil certifikate za pravico do uporabe znaka kolektivne blagovne znamke Idrija izbrano tistim ponudnikom, ki so se s svojimi izdelki in storitvami prijavili na letošnji razpis za pridobitev tega znaka in tudi uspešno prestali presojo strokovne komisije. Kolektivna blagovna znamka je bila ustanovljena z namenom povezovanja lokalnih ponudnikov in skupnega predstavljanja široke palete kakovostnih izdelkov, pridelkov in storitev z Idrijskega.
Pri Geoparku Idrija, ki sodi v okvir Zavoda za turizem Idrija, so tudi letos zadovoljni z odzivom na razpis, saj bodo podelili certifikate 19 ponudnikom za 46 izdelkov in storitev. Letos so se prvič s svojimi izdelki in storitvami prijavili tudi ponudniki, ki certifikat že imajo, a ga obnavljajo.
Geopark Idrija se pridružuje tudi znamki Geofood, ki je nastala kot pobuda geoparka Magma iz Norveške, njeno poslanstvo pa je krepitev sodelovanja med lokalnimi kmeti, živilskimi podjetji v UNESCO globalnih geoparkih, z glavnim namenom povečati trajnostno kmetijstvo in promocijo kratkih prehranjevalnih verig ter zdravega življenjskega sloga.
Metka Rupnik
Foto: Geopark Idrija (Zavod za turizem Idrija)