- O OBČINI
- OBČINSKA UPRAVA
- ORGANI OBČINE
- E-OBČINA
- NOVICE IN OBJAVE
- KONTAKTI
- TURIZEM
Po informacijah, ki jih je poslala Direkcija RS za infrastrukturo, so na operativnem sestanku, ki se je odvijal v sredo, 1. 8. 2018, ugotovili, da na cesti Idrija - Godovič, kjer zaradi sanacije brežin v Zali sedaj velja popolna zapora za ves promet, ne bo mogoče vzpostaviti sprostitve prometa v nočnem času, kot je bilo sprva načrtovano, saj ni mogoče zagotoviti ustrezne ravni varnosti prometa.
Zaradi poslabšanja stanja brežin v Zali na cesti Idrija-Godovič, potem ko sta se zgodila dva elementarna dogodka, ko sta marca in maja letos skali padli na mimovozeči vozili, je Direkcija RS za infrastrukturo morala nujno izvesti ukrepe za zavarovanje prometa. Na podlagi projektnih rešitev in izdelane projektne dokumentacije se na najbolj nevarnem previsnem delu skale (v km 8,460) ter približno dva kilometra naprej proti Idriji (od km 6,500 do km 6,950) izvaja postavitev podajno lovilnih sistemov in sidranih ter visečih mrež.
Kot pojasnjujejo na Direkciji, je bilo ob pričetku pripravljalnih del ocenjeno, da bo za izvedbo del potreben čas od 23. 7. 2018 do 20. 8. 2018 ter da bi lahko v primeru ugodnega poteka del in če ne bo poškodb vozišča po 14 dneh (po načrtih bi to bilo po 6. 8. 2018) sprostili izmenično enosmerni promet v nočnem času od 22. ure do 5. ure zjutraj.
Na operativnem sestanku v sredo, 1. 8. 2018, je bila po analizi opravljenih del in del, ki jih je potrebno še opraviti, sprejeta odločitev, da popolna zapora ostane ves čas do 20. 8. 2018. To pomeni, da nočna prekinitev popolne zapore, ki je bila prvotno napovedana kot možnost, zaradi varnosti prometa ni možna.
Z brežin so sicer že odstranili predvidene labilne skale in večino krušljivega kamenja, še vedno pa ostaja na brežinah znaten del krušljivega kamenja, saj se z vrtanjem za sidra ter montažo mrež pojavljajo še dodatni odkruški. To pomeni, da se tudi preko noči lahko na cesti pojavi večja količina odkruškov, kar je ob nalivih, ki se v zadnjih dneh pojavljajo po Sloveniji in ki močno poslabšajo stanje ranjene brežine, še toliko bolj verjetno. Na brežinah se pojavlja tudi divjad, ki bi lahko dodatno poslabšala stanje oziroma prožila kamenje, zato posledično ugotovitev, da tudi v nočnem času ni možno zagotoviti ustrezne varnosti prometa.
Na Direkciji tudi ugotavljajo, da če bi v danih razmerah poskušali vzpostaviti nočno prevoznost, bi to pomenilo podaljšanje cestne zapore v september. Poudarjajo, da bodo tudi v prihodnje projekt sanacije brežin v Zali vodili tako, da bodo od izvajalcev zahtevali strokovno, hitro in učinkovito izvedbo, hkrati pa bodo skrbeli za zagotavljanje ustreznega nivoja varnosti vseh uporabnikov, četudi to pomeni nepriljubljene ukrepe popolne zapore, še poudarjajo na Direkciji RS za infrastrukturo.
V informaciji za javnost se vsem uporabnikom zahvaljujejo za razumevanje in jih prosijo, da spremljajo informacije o zaporah in stanju prometa, posredovane preko Prometno informacijskega centra za državne ceste (http://www.promet.si)
Metka Rupnik