- O OBČINI
- OBČINSKA UPRAVA
- ORGANI OBČINE
- E-OBČINA
- NOVICE IN OBJAVE
- KONTAKTI
- TURIZEM
Še do 16. aprila lahko ponudniki turističnih storitev svoje turistične pakete za poletno sezono oddate na Slovensko turistično organizacijo za tržno-promocijske aktivnosti slovenske turistične ponudbe v času pred glavno turistično sezono.
Z globalno digitalno kampanjo 2019, s katero so premierno začeli uporabljati nov komunikacijski koncept MY WAY, si želijo skupaj s turističnimi ponudniki povečati število prihodov in prenočitev tujih turistov in s tem zasledovati cilj rasti prilivov iz naslova potovanj.
Ponudba MY WAY skladno s komunikacijsko strategijo ne ponuja zgolj nastanitve, ampak obljublja osebno doživetje za določene ciljne skupine in s poudarkom na pozornostih in doživljajskih elementih. Z oglaševanjem je Slovenska turistična organizacija pričela minuli mesec na trgih Nemčije, Italije, Avstrije, Velike Britanije in Irske, Francije, Rusije, v državah Beneluksa, v Švici ter na skandinavskih trgih (Finska, Danska, Švedska). Digitalno bodo komunicirali tudi na prekomorskih trgih v Združenih državah Amerike in Kanadi.
Turistične pakete za poletno obdobje je možno oddati do vključno 16. aprila letos za sklope: aktivne počitnice, družinske počitnice, welness ponudbe, kulinarične ponudbe in ponudbe mest, kulture in festivalov.
Oddaja vsebin preko spletne aplikacije na https://www.slovenia.info/sl/oddajpaket je za ponudnike brezplačna. Ponudnik mora zagotoviti lektorirano oddajo vsebin v slovenskem jeziku. Vsi oddani paketi bodo brezplačno prevedeni in objavljeni na pristajalnih straneh digitalne kampanje v 6 tujih jezikih: angleškem, nemškem, italijanskem, francoskem, španskem in ruskem jeziku.
Metka Rupnik
Vir: STO